dinsdag 23 augustus 2011

Wildkijken vanuit de lucht

Op 29 juli hebben wij (Andrea en ik) een wel zeer toffe avond gehad! Als afscheid van Klaaswaal heb ik een luchtballonvaart gekregen. Werkelijk geweldig. We zijn in Amersfoort opgestegen en gevlogen/gevaren richting Renswoude. Wat een mooi uitzicht hadden we. Over deze geweldige ervaring kan ik wel een blog vol schrijven, al is het echte gevoel eigenlijk onbeschrijfelijk. Toch past dat niet op een grofwildblog. De reden dat ik er wel melding van maak heeft te maken met het feit dat ik/wij wild hebben gezien vanuit de lucht. Een bronsttafereeltje van enkele reeën. Erg leuk om te zien, ook de wissels die ze na lieten. Als echte wildliefhebber mag ik dit eigenlijk niet mooi vinden omdat een luchtballon voor verstoring zorgt. Veel dieren (m.n. koeien en kippen) raakten in paniek. Op de website van de vereniging het Edelhert heeft hier een artikel over gestaan: luchtballon-schrikt-dieren-af   Nu dit heb ik met eigen ogen gezien, helaas. Toch was het mooi om het wild van bovenaf te bekijken.

Een drijvende reebok...
Twee laveiende reeën


Geweldig....Klaaswaal, bedankt.


Geen opmerkingen: