woensdag 12 augustus 2009

Teleurgesteld/HV bronst

We hadden ons opgegeven voor een wildexcursie naar de Hoge Veluwe, georganiseerd door de Vereniging Het Edelehert, blijkt dat deze binnen enkele dagen na het verschijnen van het blad al volgeboekt was. Nu wil ik eigenlijk op eigen gelegenheid naar de Hoge Veluwe. Het is voor mij een redelijk onbekend gebied, maar is het park ook in de bronst open en kan je dan bijvoorbeeld op persoonlijke titel een observatieplaats bezoeken. Graag zou ik hier wat informatie over willen. Via ineternet kom ik er niet uit. Ik zie excuries olv een boswachter (ong. 40,-) Maar ook zie ik dat er observatieplaatsen bezocht kunnen worden voor twee euro (exclusief de entree). Als iemand mij hier meer over kan vertellen hoor ik dat graag: grofwild@gmail.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Komt a.s. zaterdag naar de ALV van Vereniging Het Edelhert en je krijgt de inlichtingen die je wil hebben.
Misschien heb ik ook nog een special voor je.

Gr.
Jan Paulides

P. Smits zei

Anders organiseren we er zelf toch één!!!

Anoniem zei

Organiseren we er zelf toch 1!!!