vrijdag 29 november 2013

Zou het..........?????

Zou hij zijn hobby vaarwel hebben gezegd, denkt u wellicht. We zitten inmiddels eind november en het laatste blogbericht dateert van de zomer. Inmiddels is de herfst zo goed als achter de rug, de winter aanstaande. De wildzichtbaarheid neemt drastisch af, mede omdat ik doorgaans de moed niet kan verzamelen om op pad te gaan. Zo nu en dan stuit ik op een toevalstreffer of een oversteker. De betere tijden komen vanzelf wel weer. Materialistisch gezien ben ik flink verwend in de achterliggende maanden. Ik ben namelijk, in de aanloop naar de inrichting van onze nieuwe woning, de trotse eigenaar geworden van een prachtig gewei van een edelhert op schedel, een schitterend reeƫnkopje en drie mooie gaffelgeweitjes. Van de plaatselijke wildslager heb ik lopers gekregen van zowel edelhert, ree en zwijn. Ingrediƫnten genoeg om mijn huis stijlvol in te gaan richten en mijn presentaties steeds 'betekenisvoller' te maken.



Geen opmerkingen: