zaterdag 1 december 2012

Winterwoud





Het is stil in het bos. Het donkere decemberweer is niet bepaald hetgeen naar buiten trekt. Het miezert een beetje. Toch fietst er door de bossen op de Veluwe een eenzame liefhebber. Bewapend met zijn nieuwe camera. Eindelijk weer eens tijd om er op uit te trekken. et was geen onverdienstelijke tocht voor de tijd van het jaar. Acht herten en een varken. Maar meer dan dat.....heerlijk genoten van de rust en stilte. Ik kreeg het al snel warm, want ik was veel te dik ingepakt. Enkele hinden had ik gespot, maar dezen maakten zich direct uit de voeten. Zeer schuw....vanwege bejaging? Achter het schooltje mijn geluk maar eens beproeven. Ja, achter op het weiland liepen een aantal spitsers. Ik maakte mij klein en het fotograveren kon beginnen. Inzoomen en klikken. De lichtomstandigheden waren zeer beneden peil, maar toch heb ik kunnen afdrukken. Lange sluitertijd, maar dat hindert niet. Ze liggen vast op de plaat. Geniet mee..........en de foto's worden alleen maar beter, want ik ga een fotocursus doen bij Yvonne van der Mey: wildfotografie!

Geen opmerkingen: