maandag 25 mei 2009

BRONST EXCURSIE OVP

Op 10 oktober 2009 heb ik een BRONSTEXCUSRIE georganiseerd met 100% kans op natuurbeleving. We zullen dan in een kar van Staatsbosbeheer vertrekken naar het afgesloten gebied van de Oostvaardersplassen alwaar het bronstgeweld in volle gang is. Ik heb vorige week dinsdag om 14.00 uur geboekter en om 17.30 uur zat ik al zo goed als vol. Het betreft een excursie voor slechts € 15.00. Voor dit geld heb je legaal drie uur lang erg veel natuurbeleving. Uit ervaring kan ik zeggen dat je ze goed hoort, ziet en bijna voelt. Je kan hele mooie gevechten aanschouwen. Het uitdagende gedrag van de overvloed aan mannetjes is zeer goed waarneembaar. T.z.t. zal ik de deelnemerslijst opnemen op deze blog. Plaatjes ovp 2008 (klik op de foto's voor vergroting)

1 opmerking:

Unknown zei

Pieter,

Oude pabo reus! Leuk dat ik je op dit onderwerp tegenkom. Ik heb nog wel wat mooie foto's voor je van reeen in wintertijd. Mail maar eens naar lanvanleeuwen@gmail.com

Beppen we dan wel verder!

gr. Leonard van Leeuwen (van Mirjam en die ken je zeker wel!